terima kasih :)

jom bacee :)

asalammualaikum

ehh jawab jangan tak jawab salam isyah . hee ' wewewelwel ''aku bosan doh . haishh . ehh isyah nak mencicih ni kalau tak sanggup nak bace tutup MATE anda sekarang ' hihi . eh nak tahu tak cita-cita isyah ape ? ouchh ~ segan pulak na cakap . grrr~ *merenggg
haaaa . dari kecik sampai keBESAR isyah teringin nak jadi PRAMUGARI . ehh asal gelak ?? isyah nimang kuat berangan baru tahu kah ? heee . ehh betul lah isyah suke sangat tengok pramugari lawa kan kan kan .ehh baik cakap lawa '' heee .auntie-2 isyah suruh jadi model ? model telekung ? model baju tak cukup kain ? model jubah ? mcm-2 ade kat dunia ni kan . heee .tapi isyah tak nak lah isyah tetap nak jadi PRAMUGARI . grrr ~ jangan jadi angan2 taik kude sudah lah . sebab ape isyah minat jadi PRAMUGARI sebab dapat melancong tak payah keluar duit pun .heheheee '' and boleh cari suami mat saleh yang putih melepak macam pakai bedak 5inci *macamanerupenyetu ........
and isyah pilih cita-cita nie sebab isyah suke shooping and tengok negare orang lain . ehh bukan senang kan nak jadi pramugari ni . BI kene lulus . waahhh dah lah BI aku bersepah macam kene langgar kereta api . btw isyah kene lah belajar bersungguh-sungguh nak dapat kan cita-2 ni kan . betol takk ? korang mesti ade cita-2 so korang jangan abaikan cita-2 korang berusaha kalau nak capai impian korang . heee . da macam cikgu pulakk ' dari kecik isyah selalu berangan sampai kan sedare kesayangan isyah pun cakap kalau dia da kahwin isyah akan bagi tiket FREE kat dia untuk honeymoon .amboiii kalau aku pulak sape nak bagi tiket FREE .hehe.okk lahh da petang niee .bye bye bye .

-terima kasih kerana membaca-