terima kasih :)

rambut akuuu !!

asalammualaikum
heyhey readers . hari ni isyah tak ade mood sebab kene potong rambut.nimang den suke lah orang da bele rambut panjang-2 lepastu kene potong . ibu isyah yang suruh . sebab ibu isyah kate rambut isyah da macam singa ><"
singa menawan keluarge bahagia .hihi.pun boleh lah ~ sampai je kedai auntie tu cuci rambut .makkaiii ganass gile auntie tu cuci macam nak tercabut kepale aku ni.. menanggis aku. haishh malunyee ~ grr . hasillnye macam ni lah.colour rambut ?? ehh tak ade nimang warne rambut isyah macam tu . ORI punye.mate lens?? ehh takk jugakk nimang macam tu.haishhh.haha.
ehh nape korang pandang tu.tak lawa kann.baikk cakap tak lawaa kan kan .
ehh ok lah isyah nak keuar pergi KP main bowling .jom jom jom .hihi.
byebye :)

-terima kasih kerana membaca-