terima kasih :)

raya aidiladha ''

asalammualaikum readers :)

ehh aisyah kau buat muke ekhh .'' nape? pandang-2 burukk kan . alaa cakap jew isyah tak kisah pun . i know i not perfect like u bebeh . hehe .'' haaa so raya koraang macam ane ok?best takk? isyah paling suke raya aidiladha sebab beraya dengan lembu .heeee . tapy pagi-2 dia da pergi syurga kan . so tak dapat nak posing dengan dia . tapi paling isyah tak sanggup tengok tyme dia kena korban amat menyedih kan . but nak buat macam mane kan da kene korban
an . ramai kate raya nie tak best haishh tak baik lah . tak best tapi korang makan kan lembunye . ehh kita untung auw jadi uma islam sebab dapat raya dua kali kaum yang lain ade ? tak ade kan '' haaa kita sepatutnye bangge auww .*dahmulemerepek.MENUNAIKAN HAJI?? ramai yang nak pergi kan ? sape yang tak nak pergi ke tanah suci ni isyah pun teringin nak pergi sane.ok gambar nie isyah yang tangkap tyme makcik isyah dapat pergi ke tanah suci bersame suami pada tahun 2011 'tahun ni . tyme kat sini isyah terjumpe dengan sedare isyah iaitu RUMINAH SIDEK'nape kerut dahi .tak percaya ? haha . da agak da . buat ape nak tipu tak baik kan . yeahh dia sedare belah ibu isyah tyme tu dia tengah uat drama cerita HAJI BAKHIL ''tengok tak cerita tu ok lahh . tengk lah pic ni kalau tak nak tengok tutup mate :) byee