terima kasih :)

tahun baru azam pun baru :)

asalammualaikum ,

heyy readerss . haaa kejap lagi nak pukul 12 nak masuk tahun baru da . sekejap je kan , rasenye macam baru je masuk 2011 . pejam celik pejam celik da masuk 2012 . wowww :)
haaa korang tunggu ape tuw? tunggu bunga api ekhh ?? haaaa , KL , I-CITY
mesty penuh kan . huhh ~ sumpah tak berani nak keluar rumah . sesak gilew jalan . kang tak sempat nak tengok bunga api kat I-CITY tengok lah dekat tengah jalan . baik duduk rumah tengok dekat depan tv tak payah membazir kan mase . kat rumah boleh golek-2 kalau dekat sane macam mane nak golek-2 penuh dengan orang . ngeee ~ macam2 bauw ade . hasyumm ~
hihi . tapi budak-2 HOT mesty turun KL kan . opcoss lah nak sambut tahun baru dengan FF/GF lol ~ haishh maksiatt2 . yang perempuan pulak pakai sexsy2 balik sampai malam . ok itu isyah tk kisah sebab korang punye family tak kisah kan . tapi kita mesti kene ingat yang kita nie perempuan tak elok balik malam2 nie . ok derrr ~ nasihat jew . clubbing ? hmm ok suke hati korang lah nak buat ape . dose tanggung sendiri ok :) ehhh azam korang ape ekh ???
nak tahu azam isyah ape ? haaaaa , isyah tak nak panjat pagar sekolah lagi , nak jadi budak baik , tak nak ponteng kelas , tak nak buli orang agy . heeee ~ tapi bagi isyah 2011 banyak kenangan isyah dengan MR M . ehhh , kenangan pahit , masam , masin kew tetap tak boleh lupe kan . tapi orang kate tutup buku lame bukak buku yang baru untuk 2012 yang akan datang nie . pape pun kita tunggu lah pukul 12 nie . byebye . kebabommmmmm ~

2012 :*

-terima kasih kerana membaca-