terima kasih :)

ok kembali senyum sebab dia call isyah agegegege ~ suke100 !


fuhh . den geram gile dekat mamat nie rase nak tampar gune seliper pun ade


2minggu isyah tunggu dia call tapi tak call2 pun .ngee~ sebaik rumah kau jauh kalau tak aku campak kau kat dalam sungai klang tu


ok malam tadi dia call isyah .haa ,kan aku da membebel kat telinge kau sebaik lah tak dengar sangat ape yang isyah cakap kalau tak da lame isyah kene kung fu dengan dia :p


hukhuk ~ heee . thanks sebab call isyah 1minggu 1 kali pun jadi lah .hehe.sebab nak dengar suare merdu kau tu *perlijap


ok lah bye bye asalammualaikum .




-terima kasih kerana membaca-