terima kasih :)


asalammualaikum ...

heyhey .. wazuppp! hari nieee last paper . blup blup !ookk masa untukk MERDEKA !!
heheee . memandangkan minggu depan da nak cuti member aku si PARROT (haziq) nie ajak aku makan TUTTTI FRUITTI macam dalam gambar tuw. mule2 aku ingat kan dekat dekat sini jew rupe2nye dekat JAKEL shah alam tuw seksyen 7 . nimanggg terbaekkkk lahh !!! da lah lambat gilew mamat nie makeup'' punyeee lah lame aku tunggu . aku ajak lol member aku nie tak kan lol aku nak pergi makan bende alah nie dengan mamat tuw jew . SEGAN LOL !! hukhuk ''janji pukul 3 tapi datang pukul 3.55 . sebelum pukul 3 dia call aku , dia cakap dia tak boleh masuk rumah sebab tak ade kunci and dia buat suare kesian . hahaha ' aku gelakkk lahhh tibe2 dia marah aku , dia cakapp jangan lahh gelakk kau tak kesian kat aku ke '' HAHAHA ' ok aku da tak gelakk '' ehem3 . tepat pukul 3.55 mak dia ambik kitaorang dekat sekolah .. bagus2 baekkk betoiii tak yah lah menyusahkan aku naek bas dengann orang yang terlalu ramai tuw... HUH! sampai je dekat tutty fruitti nie si mamat nie pergi hisap rokok kitaorang duduk je lah sebab blurr tak tahu nak buat ape tunggu jelah si mamat nie datang balik .. dia suruh kitaorang ambik aiskrem tibe2 dayah kate dia tak pandai and tak penah makan bende alah nie . so aku dengan si mamat nie pergi lah ambikk semua orang pandang . APAHAL pulakk '' seluar aku tak zip ke or seluar mamat nie ... so kitaorang pilih lahh bende2 alah nie sampai je kat counter si mamat nie bayar dia punye je, yang aku punye tak bayar da lah aku bawak duet 20 ringgit jew. harge aiskrem 31 ringgit . aku bisik dekat mamat nie yang aku tak cukup duett '' sebaekk lahh dia nie baekk dia bayarr kan . heeeeee . THANKS broo !!lepas tuw kitaorng pun makan lol ' yang dia pulak nak g hisap rokok . tibe2 dayah kate yang aku dengan mamat tuw macam pasangan kaple , tinggi da same , SO SWEET' mayakk aii ayat kauu. aku rase nak je tamparr. HAHAHA''
kitaorang duduk kat situ 3jamm. bontot da panas da'' yang si mamat nie nak g skate park kitaorang pun ikutt je lahh . heee . sebab tak kan nak tinggal kan kitaorang kat sini kuwt . yang ALIM nie pun nak g DATE  . ngeee ~ bukan nak antar kitaorang balik . desebbabkan kitaorang xde transport nak balik so kitaorang ikut je lah si mamat nie pergi tengok dia main skate park . perhhhh bestt jugakk kann pergi tempat macam nie. aku dengan dayah melantak lah kejap kat KFC sambil menunggu si mamat nie main skate bord.heee . kitaorang duduk kat situ sampai maghrib.. da lahh tak mandi banyak gilew nyamukk''' da nak pukul 9 baru kitaorang balikk ... okk aku HAPPY gilewww . dapat kuar macam nieee. penat tu nimang penatt. heee . ok lahh byebye :)