terima kasih :)




Assalammualaikum ,
Heyy heyy Hari ni da mula cuti sekolah , So macam biase lah hang hang Tapi KALAU
ade duit lah KALAU TAK ADA duduk rumah lipat baju , masak , kemas rumah . Haaaa tu lah keje isyah setiap hari Tapi hari ni aku nak jumpe dia nak jumpe di sangat sangatttt !!
KENAPE??
Sebab rindu meyhh, Ecehh macam korang tak rindu Bf korang pulakk :p
Hari ni aku gerak dari rumah ke subang sorang sorang je , *sedih*
sebab member semua busy  , sampai je sane dia da tunggu Ok baguss aden sukee !! *goyang bontot*
Kalau tak isyah kene tunggu dia 3jam dekat depan sunway tu , sebab dia duduk jauhhhhhhhhhhh sangat dekat PUCHONG !! *kerek*
Isyah saje je gerak lambat sebab isyah nak dia pulak tunggu isyahh , myhahahaha , *jelir lidah*
Baru lah adil sebab hari tu isyah tunggu dia 3 jam BEB !! cube bayangkan isyah sorang sorang kalau ade member takpelah jugakk ,huhhhh !!
Isyah sampai je sunway isyah nampak dia duduk depan sunway lepas kitaorang masuk , dia kate nak 
SHOOPING !!  yeahhh bende tu aden nak dengar , heeee :)
Perut daa berlagu NAJWA LATIF kosongg kosong !! heeee . LAPARRRRRRRR !!
Lepas je makan  kitaorang jalan jalan sambil cuci mate . heee

Tunggu dia shooping makaii datukk kalah perempuan shooping penat aku ikut dia masuk satu kedai ke kedaii . aku mampu berdiri depan kedai sambil tunggu dia tukar tukar seluar, grrrr ~
Dia kate bukan selalu pun shoopng , haaaa , yela derr aku ikut jeeee :) 
First  time aku ikut lelaki shooping selalunye lelaki yang ikut aku shooping , Hahahaa ..
Tunggu dia shooping aku tinggal kan dia dekat kedai tu aku pergi shooping sorang sorangg ..
hehehe . da lame sangat pilih seluar aku tinggal kan jelah kang tunggu sampai esok tak habiss . aku shooping lah sorang sorang *sedih* lalallaa
lepas je isyah beli baju isyah pergi dekat dia balik , dia kate dia nak pergi cari baju dengan kasut pulakk . 
haaaaaaaaaaaaaaaa ?? !!
aku tengok jam da pukul 6.00 so aku ambik keputusan aku nak BALIKK !
hehehe sebab aku balik sorang sorang kang sampai malam takut akuu :3
So sekali lagi aku tinggalkan dia dekat sunway tu , sebab dia nak teruskan operasi mencari kasut dan baju diaa ..... Haaaa U ?? JANGAN LUPE BORONG SEMUA TAUU  -.-''
ok lahh da habisss daaaa , heeeee , bye byee SELAMAT BERCUTI  


Gambar hari ni bukan DUCKFACE ok ni gambar FACESENDIRI . Ehh , hehehe BYE :)