terima kasih :)

Part 1 - 2014

Ini lah permulaan hidup baru aku lepas Tamat SPM .
Aku dapat tawaran dekat kolej ni sebagai pelajar GRAPHIC DESIGNER
Tak penah seumur hidup aku duduk sendiri , kena pandai bawak diri , jaga diri, jauh dari family, basuh baju sendiri, makann sendiri .. Ehh .. okay

Nampak ya dah besar (kahkah jahanam)
Dari sini aku jumpa pelbagai jenis manusia
macam rama rama keluar kepompom macam tulah kehidupan aku masa tu. Nampak dunia luar yang sebenarnya .
Aku hanya bayangkan tempat berlajar yang cantik , ada jejaka handsome , kolej yang cantikk ....
KEDEBEKKK !!
okay berangan kolej aku bangunan tabung haji kecik molek comel loteh ...
Asrama pun menumpang lagi dengan kolej lain . Tapi alhamdulillah lah tamat jugakkk belajar.
Aku dapat bilik untuk 4 orang pelajar ...
masa aku datang ada sorang ni roomate aku YA ALLAH CANTIK MACAM BIDADARI
Muka aku pulak time tu macam telur rebus rentung orang kampung katakan ...
berborak dengan dia Rupanya orang KEYEL cakap pun lembut je bukan macam aku ni singa nak makan orang ..

Jumpa roomate ke 2 dan 3 orang JOHOR .
alhamduillah masuk air jugak aku je keluar hasap . hahaha
Bila dah kenal lelama rapat ..
Ada orientasi sem1 masa ni muka masing2 macam jaga anak 5 barai habis.. dapat lah rasa kena regging (hantam jelah eja) , dapat cuci mataa usha ushaaa abang senior tapi tak laku  HAHAHA
okay cerita seterusnyaaaaaaa
1 dorm ada 5 bilik ...
maka dengan itu setiap bilik dekat dorm tu jadi rapat ..Ramai sangat kawan aku jumpa total geng aku ada 12 orang auw ini mcm  rombongan. Nak g kelas mesti bersama makan bersama lepak bersama membuta pun nak bersama. Sampai kan ibu warden dengan budak lain anti dengan group kitaorang ni sebab yaaaa ampunnn gengster kau tahu takk'' memekak memalam, mandi pun bising..Ada satu malam tu terlampau stresss dengan assigment .. Maka bermula lah plan jahat ni. Siap pakai sweater tutup kepala lah bagai . Nak tahu ape kitaorang buat . HAAAAAAA..

- curi selipar budak lain letak dekat ampai baju ,dekat tangga , main campak seliper.
- tutup lampu dorm dengan bilik elektrik tu sebaik panjang umur tak rentung acah konon blackout''

Bila dapat mesej dari group asrama, ibu warden mengamukkkk' ada budak nampak lembaga hitam..
lembaga apee pakai sweater nak buat keje jahat tak jadi. alhamdulillah sampai sekrang rahsia tu tak terbongkar.hahahahhahahahahaha''

 Saat ni bahagiaa sangat ...
Tapi biasa lah kan Rambut je sama warna ' Hati lain lain. .. Bila ada api jadi api membara. Timbul salah paham antara satu sama lain. Tarik muka bermusuh ...
Rupanya susah nak jaga hati manusiaa ni ...
Walapun sampai sekrang takade contact tapi aku tetap sayang korang sebab kenangan boleh dibina susah nak di padam ...

always love u guyss
-yen , zyra , alya ,kinah , imah, sara, zarith , yam , wani , fadzira , yaya ,